niedziela, 3 kwietnia 2016

Nowe DT JUST TAG IT 2016 - 2017

Cześć :)

Nadszedł moment, aby przedstawić Wam skład naszego Design Teamu w Just Tag It :) 

Dziękujemy wszystkim, którzy poświęcili czas na wysłanie swojej aplikacji :)

Dotychczasowy skład JUST TAG IT powiększy się aż o 6 osób!

Są to:


Nazywam się Karolina Binek pracuję pod nazwą DreamsCrafts1.

Kilka słów o mnie... Jestem studentką ostatniego roku na Wydziale Ekonomii i Zarządzania w Zielonej Górze, uwielbiam tworzyć, uczyć się i podejmować wyzwania.

Rękodziełem zajmowałam się niemal od zawsze, ale moja "poważna" przygoda z kartkowaniem zaczęła się około rok temu, a od kilku miesięcy prowadzę bloga i stronę na Facebook-u.

Zaczęłam nieśmiało od kartkowania i techniki quillingu, jednak w bardzo krótkim czasie quilling zmienił się w scrapbooking. W tej technicę tworzę już nie tylko kartki, ale również albumy na zdjęcia, pudełka, czekoladowniki itp.

Staram się rozwijać swoje umiejętności i szukać co rusz to nowych rozwiązań.
W moich pracach panuje raczej ład i porządek.



Hej, jestem Aneta.
Scrapbookingiem zajmuję się krótko, równo rok temu stworzyłam swoje
pierwsze kartki na Wielkanoc.
Nie lubię pisać o sobie, ale kreatywność i niespożyte pokłady energii
są moim znakiem rozpoznawczym. "Rób co lubisz a nie będziesz musiał
pracować" -zawodowo spełniam się w szkole a prywatnie będąc mamą.
Scrapbooking to dla mnie forma relaksu, spełnienia się artystycznie.
Ostatnio zgłębiam swoją wiedzę o mixed mediach. 
Obecnie mieszkam w małej miejscowości w woj.zachodniopomorskim, tuż przy granicy.


Hi,
My name is Yasmina and I'm a 40 years mom of three children.
I've been scrapbooked since 2009 and it is my favorite hobby!

I'm french and I live in Reunion Island with is near Mauritius and not far from Madagascar in the Indian Ocean.
I love making layouts and cards. I tried some techniques and i think right now that Mixed Media layouts/cards are my fave. :))

----
Cześć!
Mam na imię Jasmina, mam 40 lat i jestem mamą 3 dzieci. Odkryłam scrapbooking w 2009 i od tamtej pory jest moim ulubionym hobby!
Mieszkam w Reunion Island - nieopodal Mauritius i niedaleko Madagaskaru tuż przy Oceanie Indyjskim. Kocham tworzyć layouty i kartki, ale nie ograniczam się próbując nowych technik np. mixed media. 
Tworzenie layotów i kartek w tej technice sprawia mi ogromną radość. 



Na imię mam Joanna, mieszkam w Krakowie. 
W wirtualnym świecie występuję pod nickiem Gio (od Giovanna).
Z wykształcenia jestem kartografem, ale pracuję w IT. Prywatnie jestem żoną i mamą 12-letniej córeczki Wiktorii (o wielu talentach, również plastycznych). 
Właściwie od zawsze lubiłam wszelkie prace plastyczne. Próbuję swoich sił w róznych technikach, tworzę z filcu, z gliny, z kordonka. W ostatnich latach odkryłam scrapbooking. 
Najczęściej tworzę małe formy: kartki i tagi oraz różnorodne DIY. Uczę się, ciągle doskonalę swój warsztat. 
Mam mnóstwo zapału i pomysłów. 


Witam :)
Rękodziełem zajmuję się od ponad dwóch lat: przeszłam drogę od decoupage'u, poprzez scrapbooking aż doszłam wreszcie do techniki znanej powszechnie jako Mixed Media :).
Tak mnie wciągnęło, że decou przez dłuższy już "moment" leży w szafie :). Moja miłość do papieru i mediowania nadal unosi się na dużej fali :).


Moje bio? 

"Matka, żona, przyjaciółka, marzycielka, lekarz, adwokat, kucharka, sprzątaczka, architekt, 
dusza artystyczna, niepokorny duch, taka jedna szalona, co wiatr goni........myślą niespokojną.....
Sowa..lubię nie spać w nocy - noc nie jest od spania, lecz od craftowania".
Jestem samoukiem, ale na warsztaty chętnie chadzam, czasem :). 


Kiedy tworzę? Kiedy tylko mogę - prócz zaplanowanych projektów oczywiście. 


Cześć

W swoim prawie już 24 -letnim życiu miałam sporo pomysłów na siebie stąd też różne zawody i dziedziny zainteresowań. Z robótkami wszelkimi związana byłam 3 lata temu, niestety wyjazd z PL sprawił, że na jakiś czas musiałam wyeliminować tą część swojego życia do szufladki " do realizacji ". Lubię pracę pod dyktando , a najlepiej działam pod presją czasu. Generalnie jestem kosmetyczką z ciągotą do wizażowych poczynań i czasami zdarza mi się wykorzystywać kosmetyki kolorowe lub ozdoby w swoich pracach scrapowych. Lubię czuć się  potrzebna i z chęcią angażuję się w ciekawe projekty. Poszerzam wciąż swoje scrapowe zasoby i mam nadzieję udanie rozwijam swoje umiejętności.

Gratulujemy serdecznie :) 














3 komentarze:

Goscinna Projektantka - Agata Piasecka | Guest Designer - Agata Piasecka

Witajcie :) Dzisiaj mamy przyjemnosć podejmować jedną z naszych laureatek wyzwaniowych :) tym razem to Agata Piasecka. Zobaczmy, co dla na...